PandArte

Mini üvegház 10 perc alatt!

2018. július 11. - PandArte

Ha szeretitek a kicsi zöld növényeket, azok közül is inkább a pozsgásokat, és szeretnétek őket nem elszórni a lakásban, hanem egy külön kis világot felépíteni nekik, akkor tetszeni fog ez a mini üvegházas tipp...vagy inkább csak házas, mivel üvegfalai nincsenek:)

img_9267.jpg

Szóval, van ez a nagyon jó kis alap házikó, aminek a nagysága is szuper szerintem, mert pont jól mutat az asztalon, szekrény tetőn, de akár még a földön is, attól függ, te hova képzeled el a kis zöld sarkodat! Én a nappaliba álmodtam meg, a komódunk tetejére:)
img_9243.JPG

img_9235.JPG

Amikor megláttam a PEPCO-ban nagyon megtetszett, és egyből arra gondoltam, hogy beköltöztetek pár cuki növényt. Találtam még ott hozzájuk kis tálkákat, üveget és fehéret, dekorköveket és gyertyákat. A növények már adottak voltak otthon, csak tényleg össze-vissza a lakásban, de így adtam nekik egy szép és mutatós keretet. 

img_9238.JPG

A növények, amiket használtam: majomkernyérfa, porcsinrózsa ( kukacvirág ), gyompálma és egy olyan pozsgás, aminek nem tudjuk a nevét:) Szépen kivettem őket az eredeti helyükről, letisztítottam, hogy a gyökereik látszódjanak és egyszerűen átültettem a kiválasztott kis tálkákba. Mindez a nappali közepén, újságpapíron megoldható, mivel nem kell sok föld hozzá!

img_9252.JPG

img_9245.JPG

img_9251.JPG

Ezek után a föld tetejére rákerült a fehér dekorkavics, amik nagyon jól mutatnak, olyan letisztult lesz tőle az egész! Több színben is kapható egyébként, de a mi lakásunkhoz a fehér passzolt a legjobban. Miután ezzel is megvoltam, egy kicsit megöntöztem a növényeket és szépen elhelyeztem a kis házikóban mindet!

img_9246.JPG

img_9248.JPG

Azért jó választások ezek a zöldek, mert túl sok vizet és fényt nem igényelnek, ellenben sokáig megmaradnak:) A legvégén, amikor elhelyeztem a házikót a komód tetején, még hozzá tettem a gyertyákat, az egyik kedvenc képemet, a kis buddhámat, és az elefántos marokszobromat, hogy még teljesebb legyen a kép:)

img_9270.JPG

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása