PandArte

Design a művészetért!

2019. március 22. - PandArte

Eleinte én csak a táskáira lettem figyelmes, aztán kiderült, hogy sokkal többről van szó! Egy igazán színes és kreatív egyéniséget ismerhettek meg, akinek a jelmondata: Design a művészetért! Munkái praktikusak, letisztultak, mégis fiatalosak, vidámak és időtállóak!

49589706_606218126501758_4963157086478270464_n.jpg

" Az elmúlt években grafikusként dolgoztam egy könyvkiadónál (Underground Kiadó), kórházban rehabilitációs terapeutaként pszichés betegekkel. Mindkét munkakörben sok-sok kreativitás kellett. Közben belekezdtem a termékeim megalkotásába is, kicsit visszanyúlva az első szakmámhoz, a bőrdíszművességhez. Miután teljesen magával rántott az önmegvalósítás szele, most januártól már a hobbim a munkám. A teljesnél is teljesebb állás lett:) " - meséli boldogan Elisabeth

lizi_art_and_design_rudolf_elisabeth.jpg

Design a művészetért! Ez a jelmondatod, mit takar ez pontosabban?

Amiért ezeket a termékeket választottam, megint csak a szenvedélyem döntötte el. Szerelmese vagyok a művészetnek. Régóta foglalkozok aktívan festéssel, grafikával. A Londonban töltött éveim alatt galériában is voltak a munkáim. És nem nagy titok, hogy többször megyek be művészellátóba, mint egy ruhaboltba. A művészellátók, papírboltok egyre nagyobb kínálattal kápráztatják el a vásárlókat, de körbenézve talán tudom még egy kicsit színesebbé tenni a kínálatot. Saját felhasználásra évek óta magamnak gyártok minden táskát, rajztömböt, rajzmappát, és ami csak eszembe jut.
lizi_art_and_design_sketchbook2.jpg

51742064_628427924280778_7866408348390785024_n.jpg

Mindent te magad tervezel és varrsz meg? A táskákat is?

Igen, minden termékemet én tervezem (a legjobb része), és én is gyártom őket.

A fazonokat milyen inspiráció alapján találod ki?

A fazonokat mindig két elvárás mentén igyekszem kialakítani: legyen nagyon kényelmes, praktikus, hogy tényleg használni akarjam, mert akkor bátran adom más kezébe is. A másik elvárásom a termékeimmel kapcsolatban, hogy a letisztultság mellett mégis legyen megjelenésében ötletes, fiatalos, vidám, időtálló.

A táskáimnak egy közös pontjuk mindig van, hogy elfér benne kényelmesen az A4-es mappa is. Ennél a méretnél kisebbet ugyan csináltam már, de le is húztam a listámról, mert az én szemszögemből nem volt praktikus. Ami szintén egy közös pontja a táskáimnak, termékeimnek, hogy a változatosság szeretete miatt kis darabszámmal készülnek a táskáim, sőt vannak kifejezetten egy-egy darabban készültek is. Így akinek lesz egy Lizi Art and Design táskája, nem valószínű, hogy rendszeresen össze fut majd ugyanolyannal az utcán. Ez azért is fontos nekem, mert mindenki egy egész, utánozhatatlan, érdekes, különleges. Ezt igyekszem erősíteni az egyedi, kis szériás darabokkal is

lizi_art_and_design_2in1_2.jpg

lizi_art_and_design_fastbag-_1.jpg

A legújabb tavaszi kollekciódra mi a jellemző?

A tavaszi kollekciót már gőzerővel készítem, aminek fő jellemzője a színek lesznek. Az egyik táskám neve nem véletlenül lett COLOR. Talán ez a kollekció az, ami igazán engem mutat meg, a színem is az élénk tavasz, ami most meg is fog mutatkozni minden termékemben. Persze kapnak helyet a visszafogottabb színek is, hogy mindenki találjon magának, ruhatárának kedvére valót.

lizi_art_and_design_color-_2.jpg

Hol lehet személyesen megnézni és megvásárolni az alkotásaidat?

Azt is mondhatnánk, hogy a kedvenc helyeimen. Boltban Budapesten a Fiók-ban találhatóak meg a termékeim, illetve rendszeresen különböző design vásárokon, amit a Facebook oldalamon mindig előre kiírok.

lizi_art_and_design_fastbag-_2.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása