PandArte

Gyereknapi mini piknik a kertben:)

2019. május 18. - PandArte

Szerettem volna Ármint meglepni egy igazán különleges dologgal gyereknapon, ezért elővettem a kis raktárunkból az indián sátrát és berendeztem hátul a kertünkben egy mini pikniket...a hatás nem maradt el:)

piknik_a_kertben.jpg

A legtöbb gyerek imádja a bunkikat, ahol el tud bújni, vagy be tud kuckózni, emlékszem, ez az én gyerekkoromban is nagy kedvenc volt:) Árminnak már pár éve megvan az indián sátra, de ősszel eltettem egy kicsit pihentetni, mert nem igazán használta, gondoltam majd később megint izgalmas lesz neki! Kapóra jött a gyereknap, így gyorsan elővettem és feltuningoltam:)

img_8490.JPG

Alátetetem egy óriási kör alakú strandtörülközőt, feldobtam rá egy színes világító gömbfüzért és egy cuki dinnyés lámpást. Persze ennyivel nem értem be, hoztam még ki rágcsálnivalókat, a kedvenc kekszeit gyümölcsökkel, és innivalókat. 

img_8502.JPG

piknik_a_kertben1.jpg

img_8512.jpg

A sátor alapvetően szürkés színű, ezért most kifejezetten élénk színű és trópusi mintás kiegészítőket választottam, hogy feldobja a hangulatot! Mindent a PEPCO-ban szereztem, nagyon sokféle dolgot találtok most náluk amik a piknikezéshez vagy egy kerti/teraszos/erkélyes grillezéshez jól jönnek:) Ármin másik nagy meglepije, ahogy ő mondaná, egy tízoltó, vagyis tűzoltó autó volt, ami még spriccel is...nagyon örült neki, mivel imádja a vizet! Ameddig az időjárás engedi, meghagyom a kertben ezt a kis gyerekparadicsomot:)

piknik_a_kertben2.jpg

img_8524.JPG

 Ezt a posztot a PEPCO Magyarország szponzorálta. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása