PandArte

A gyerekek kedvenc élményei Magyarországon!

2019. augusztus 03. - PandArte

Nagyon szeretem Magyarország sokszínűségét, amilyen pici, annyira változatos, és egyre csak több és több élménnyel várják a családokat országszerte! Most összeírtam egy  listát az aktuális kedvenceimről, amik közül sokat már mi is kipróbáltunk!

tchibo_fb.jpg

Nyáron rengeteg program és élmény vár ránk, a sok információ között könnyen el lehet veszni, ezért is örültem neki, amikor ajánlották nekem a Tchibo Family oldalát, ahol országszerte, minden napra adnak egy tippet! Van egy naptár is, ahol ki tudjátok szűrni dátum alapján a programokat, sőt, még egy praktikus „ programtervező „ sablont is le tudtok tölteni. Én is elkalandoztam ezekben a programokban, mutatom is a kedvenceimet, továbbkattintva pedig azokat is láthatjátok, mi miket próbáltunk már ki:)

AUGUSZTUS 7.  - DOTTÓRA FEL!

Zalakaros: Kisvonattal a bivalyrezervátumba

Anyukámmal egyszer már jártam a Kis – Balatonnál, és felejthetetlen élmény volt, kisvonattal pedig még nagyobb kaland lesz majd! Nagyon tetszik az ötlet, hogy egy cuki vonattal járjuk körbe ezt a mesés vidéket, arra mondjuk készülni kell, hogy fél napos a túra!

dreamstime_xl_23749675.jpg

AUGUSZTUS 15. - TÖBB MINT ÁLLATSIMOGATÓ

Gyenesdiás: Állatfarm

Mi nagyon szeretjük a Balaton északi partját, és már rengeteg jót olvastam a Gyenesdiáson található, 5 csillagos strandról. Szerepel is a bakancslistánkon, hogy kipróbáljuk ezt a gyerekbarát partszakaszt, csakúgy mint az ott található Livi állatfarm!
frontra_dreamstime_xxl_29834101.jpg

AUGUSZTUS 18. - ÉPÍTKEZÉSRE FEL!

Budapest: Miniversum – Makettház-készítés

A lista végére hagytam az egyik nagy kedvenc program lehetőséget! Képzeljétek, a budapesti Miniversumban makettházakat lehet készíteni! A Miniversum világ egyik legnagyobb modellvasút kiállítása, több száz négyzetméteren, kicsiknek és nagyoknak egyaránt! Három ország, 14 település, 600 épület, 5000 minifigura, 1300 méter sínpálya, 100 vonat mozgásban, elképesztő látvány!
dreamstime_xl_92307686.jpg

Ide kattintva még további 5 tippet láthattok a Tchibo Family oldalán,
amiket már ki is próbáltunk!

 

Ezt a posztot a Tchibo Magyarország támogatta!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása