PandArte

Sportosan elegáns táskák Pap Heni-től!

2020. május 07. - PandArte

Én imádom a sportosan elegáns ruhákat és kiegészítőket, mert szeretek csinosan öltözködni, de nem szeretek feszengeni a szerkómban. Ezért tetszett meg nagyon Pap Heni stílusa, aki ilyen szemlélettel tervezi és varrja meg női táskáit! 

pap_heni.jpg

Pap Heni, a „papheni” márka megálmodója és egyben a darabok tervezője és készítője. Női táskákat és egyéb kiegészítőket kínál a sportosan elegáns nőknek, akik előnyben részesítik a praktikumot és a hordhatóságot, de mindemellett nem akarnak lemondani a nőies megjelenésről.

img_8873-edit.jpg" A varrás és a kreatív tevékenység régóta az életem része. Már gyerekként is nagyon szerettem alkotni! Anyukám is kreatív, szereti a szépet; nagymamám pedig rengeteget kézimunkázott, és mai napig kellemesen emlékszem vissza azokra a nyarakra, amikor kötni, horgolni, hímezni tanultam tőle. Kifejezetten a varrás iránti szenvedélyem akkor kezdődött, amikor nagynéném megismertetett a foltvarrással. Az ő hatására 1998 körül tanultam meg varrógéppel varrni.

Közben egy függönyökkel foglalkozó cégnél dolgoztam, mint adminisztrátor, és imádtam a szezonról szezonra megjelenő új anyagokat, nem bírtam ellenállni nekik, a kifutó mintadarabokból otthon alkottam. Több mint 10 évet töltöttem ebben a „textil csodaországban”, amikor megszületett a kisfiam. Habár szerettem a munkahelyem, de tudtam, ha újra munkába állok, szeretnék olyat csinálni, amit örömmel végzek minden nap és nem jár kötöttségekkel. Kisgyermek mellett kerestem az utam, a lehetőségeket, amivé válhatok.

Kezdetben textilből varrtam lakásdíszeket, gyermekemnek illetve felkérésre Tilda figurákat, patchworkos falvédőt, valamint táskákat, neszeszereket. Erről még blogot is írtam, valamint létrehoztam egy Facebook oldalt. Aztán kaptam egy megkeresést az egyik vásár szervezőjétől, ha lenne kedvem, szívesen látnának az általuk szervezett vásáron árusítóként. Így hát hivatalosan is útjára indítottam a márkámat és eldöntöttem, hogy táskákat és egyéb női kiegészítőket fogok varrni. "

web2_dsc1183.jpg

Azóta milyen változáson mentél keresztül a munka kapcsán?

Ahogy telik az idő, a megszerzett tapasztalatok, és visszajelzések alapján változunk. Sokszor éreztem azt, hogy meg kell felelnem a vásárlóknak, a trendeknek, a piacnak. De azzal önmagamat adom fel és már nem a szívemből, örömmel fogok alkotni, hanem igényeket szolgálok ki. Most ott tartok, hogy megmutatom a saját utam, és akinek tetszik, csatlakozhat. Szeretem a nőies, kifinomult dolgokat, és szeretném, ha az én ízlésem tükröződne vissza az alkotásaimban. Így a piaci igényekhez igazodva, de megtartva a saját utam, kicsit populárisabbá formáltam a darabokat, de a nőies finomságot azt hiszem sikerült megőrizni és igazán Papheni-s darabokat készíteni.

Miket készítesz most pontosan?

Jelenleg, ami a kínálatot alkotja azok a hátizsákok, gymbagek, övtáskák, válltáskák valamint kisebb-nagyobb neszeszerek. Mind magas kopásállóságú textilbőrből készülnek, amiket úgy készítek el, hogy lehetőség szerint moshatóak legyenek. Sokszor elég csak meleg szappanos vízzel áttörölni, ha elkoszolódott, de mosózsákba helyezve mosógépben is kimoshatóak, valamint vasalhatóak a bélés oldaláról, illetve egy vasalóruhán keresztül. Így sokáig szolgálja tulajdonosát.

img_9277.jpg

img_9057.jpg

Ezek a táskák és kiegészítők mennyire egyediek, limitáltak?

Minden egyes darabot én tervezek és készítek, bizonyos határokon belül egyedi kéréseket is teljesítek, így ezek a darabok valóban egyediek lesznek a tulajdonosa számára. A webshopban van egy állandó kínálat, de varrás közben születnek új színkombinációk, ötletek, amikből csak néhány darab készül, így ezek jönnek velem a vásárokba.

Van saját kis műhelyed, vagy otthon dolgozol?

Sok év után, végre van egy külön helyiség az otthonunkban, ami csak az én birodalmam és ahol nyugodtan szanaszét hagyhatom az anyagaimat:)

Hol lehet megvásárolni a munkáidat

A termékeim megtalálhatóak a www.papheni.hu oldalon, illetve Facebook, Instagrammon üzenetben is tudok fogadni megrendeléseket. Ezen kívül, ha feloldják a rendezvényekre szóló korlátozásokat, akkor reményeim szerint több vásárban is megtalálható leszek (Wamp, VintagePiac, és egyéb környékbeli vásárok)

img_9336.jpg

img_9107_w.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása