PandArte

A legszexibb természetes bőrradír

2014. november 10. - PandArte

Mit tehet az a fiatal lány, akinek egész életében nagyon problémás az arcbőre, de nem használ neki semmilyen gyógyászati kezelés? Elkezd saját maga alternatív, természetes módszert keresni, legalább is Gerő Kata 22 évesen így tett! Otthon készített bőrradírokat, majd egy Ausztráliai utazás arra inspirálta, hogy otthagyja a munkahelyét, és összeállítsa azt a kozmetikai terméket, ami sok bőrproblémán tud segíteni...megszületett Marlon!

PicMonkey Collage_12.jpg

Gerő Kata Marlonnal

Kata idén januárban döntötte el, hogy ezzel szeretne foglalkozni. Keresett bérgyártót, kísérletezett azon, hogy milyen alapanyagok kerüljenek a termékbe, majd felkutatta azokat az országokat, ahonnan a legjobb hozzávalókat tudja beszállíttatni. Miután a termék elkészült, jött a weboldal design és az egész arculat, ami nekem nagyon szimpatikus. 

Tetszik, hogy nagyon harmonizál a termékkel. Letisztult, egyszerű és felhasználóbarát:) Ami a legcukibb szerintem, hogy a bőrradírt megszemélyesítette Kata, ő Marlon, a lányok kedvence, aki a benne található természetes alapanyagokkal ápolja a testet, az illatával pedig kényezteti az érzékeket.

" Olá! Marlon vagyok. A forró Brazíliában születtem, ahol kávéillatú a levegő. Igen, nagyon szeretem a nőket, mert a nők szépek és fantasztikusak. Azért jöttem el hozzád ilyen messziről, hogy megismerjelek, kényeztesselek és felpezsdítsem a bőröd. Fő erényem a természetesség, megtestesül bennem minden, amire szükséged van. "

10599603_1454339308173994_2452022253804686502_n.jpg

Mit várhatsz tőlem?

Hatékony vagyok a cellulitisz, stria, ekcéma vagy akár akné ellen. Ha a bőröd egyszerűen tökéletes, akkor pedig azért használj, hogy mindig friss és üde maradjon! 
Ha velem zuhanyzol, felélénkülsz, hidd el! Próbálj ki! 

Összetevőim

Robusta kávé Brazíliából, barnacukor Mauríciuszról, olívaolaj Toszkánából, tengeri só Szicília partjairól, valamint jojoba- és narancsolaj, plusz E-vitamin. 

A barna cukor finoman távolítja el az elhalt hámsejteket, segít kitisztítani az eltömődött pórusokat és intenzíven hidratálja a bőröd. A tengeri só segít visszaállítani a bőröd természetes pH értékét, harmonizálja a túlzott faggyútermelődést. Serkenti a vérkeringést, az anyagcserét, megnyugtatja az esetlegesen gyulladt bőrt. Az ekcéma, pikkelysömör, valamint narancsőr elleni egyik leghatékonyabb fegyver.

A jojobaolaj segíti a bőr regenerálódását, hiszen tele van értékes tápanyaggal. Gyorsan felszívódik, mégis hosszan hidratálja a bőröd, csökkenti a gyulladást, kordában tartja a pattanásokat. A narancsolaj intenzíven méretelenít, erős a baktérium- és gombaölő hatása. Mivel fokozza a bőr vérelleátását, hatékony a narancsbőr ellen.

A sejtvédő, öregedést gátló E-vitamin segít megelőzni a ráncok kialakulását. A zsírbontásról elsősorban a testradír fő alkotóeleme, a kávé gondoskodik. Hogyan? A kávébab fokozza a vérkeringést azokon a területeken, ahol zsírlerakódás van. Segít megszabadítani a bőrt a felhalmozódott méreganyagoktól. Az olívaolaj E-vitaminban gazdag, regenerálja és ránctalanítja bőrödet. Halványítja a hegeket és gyógyítja a sebeket.

unnamed (13).jpg

Hogyan használj? 

Ne légy telhetetlen, hetente csak 1-2 alkalommal nyúlj hozzám! Légy visszafogott, és bármilyen finom is az illatom, izgalmas a tapintásom, elég 2 kisebb marékkal venned belőlem. Bízz bennem, ennyi is elég, hogy azonnal felpezsdítsem a tested/bőröd/véred! Masszírozz gyengéden, körkörös mozdulatokkal a nedves bőrödbe, és légy intenzívebb a problémás területeken.

Igen, tudom, hogy bepiszkítottalak, én már csak ilyen vagyok, így dolgozom, ezért hagyj magadon legalább 5-10 percig, hogy a végén elégedett legyél. Miután alaposan leöblítettél, ne használj szintetikus anyagot, hanem élvezd, hogy friss és üde a bőröd. Igen, kipróbálhatsz az arcodon is, ha megígéred, hogy finomabban bánsz velem. 

10408035_1441486986125893_1948539585947106998_n.jpg

Saját tapasztalatom

Amikor kinyitottam a zacskót, azonnal megéreztem a bőrradír frissítő narancsos illatát, legszívesebb megkóstoltam volna, annyira finom:) Aztán elmentem fürdeni vele, aminek megadtam a módját, ha már kényeztetésről van szó...semmi különös, csak gyújtottam pár gyertyát és betettem egy kis kis meditatív zenét. Beültem a kádba, felkentem a nedves bőrre Marlont, és hagytam 5-10 percig hatni, ahogy azt kell. Utána lemostam, és még üldögéltem egy kicsit a kádban, mert jól kioldódtak a különböző olajok a vízben amik így még selymesebbé tették a bőrömet. Tényleg szépen tisztít, finom puha lesz tőle a test, és tetszik, hogy mindezt csupa természetes alapanyaggal érem el!

unnamed (5)_2.jpg

PicMonkey Collage_13.jpg

Marlont itt éritek el!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása