PandArte

Varázslatos teaház Budapesten

2015. október 05. - PandArte

Képzeljetek el egy kis csodahelyet a városban, ahová ha beléptek, egyből jó kedvetek lesz! Színes, illatos teák, különleges pörkölésű kávék, finom csokidrazsék, szendvicsek és sütemények várnak a LUIS Teaház világában. Nemrég fedeztem fel ez a hangulatos helyet, amit örömmel mutatok most be nektek, mert szerintem első pillantásra bele lehet szeretni:)

picmonkey_collage_20.jpg

Igazi mesevilág

Amikor én először beléptem ide, azt sem tudtam hova nézzek hirtelen, annyi minden érdekelt. Aztán leragadtam a bögréknél mert ennyire cukikat még sehol sem láttam...egyből arra gondoltam, hogy ez igazán egy olyan hely, ahol szuper ajándékokat találhatok a szeretteimnek. Aztán, ahogy tüzetesebben körbenéztem, megtaláltam a többi egyedi dolgot. Olyan képeslapot, és táskát, amiben tea van, a rengeteg gyönyörű, díszdobozos tea és csokifélét, amikről egyáltalán nem gondoltam volna, hogy egy magyar férfi ötletei és munkái alapján születtek!

12036691_913882602017536_587104525256569063_n.jpg

img_6285.JPG

img_6289.JPG

A történet kezdete 

Kíváncsi lettem erre a történetre, amit szívesen mesélt el nekem László László Luis, a Teaház és a LUIS Tea Collections tulajdonosa.

" Nyolc évvel ezelőtt kezdődött minden. Érdekes módon nem abból indult a dolog, hogy én mennyire szeretem a teákat, hanem abból, hogy volt egy üzlethelyiségem, aminek volt egy szerencsétlen adottsága, mégpedig az, hogy egy fallal ketté volt választva. Az egyikben már francia kozmetikumokat lehetett kapni, a másikban pedig kitaláltam, hogy olyan exkluzív teát szeretnék árulni, amit itthon csak én forgalmazhatok. Ez viszont nem jött össze, egyik külföldi márka sem adott kizárólagosságot, ezért úgy döntöttem, hogy én magam hozok létre egy olyan márkát, ami jó minőségű, és egyedi csomagolású teákat árul majd. - meséli Luis, aki a becenevéről nevezte el márkáját. 

Ha megismeritek ezeket a teákat, szerintem imádni fogjátok a csomagolását:) A kedvenceim a designer táska és a könyv alakú ( amit ki is lehet nyitni ), látszik, hogy Luisnak tényleg mennyire fontos az esztétikum. A legjobb az egészben, hogy a csomagolásokat mind ő tervezi, pedig csak autodidakta módon tanulta ki ezt a grafikusi szakmát!

12118893_998130193541874_1033349935264461644_n.jpg

Többféle teakollekció is készül 

" A vásárlók hamar megszerették ezeket a teákat és egyre több kisebb üzlet is érdeklődött afelől, hogy ő is szeretné árulni, úgyhogy szép lassan elkezdtem őket kiszolgálni. Látva a sikerét, elkészítettem az első pár kollekciót és a következő évben már egy nagykereskedésbe is szállítottam, onnantól kezdve pedig nem volt megállás! Imádok egyébként ezzel foglalkozni, megálmodni, és létrehozni valami szépet, amivel örömet tudok okozni az embereknek:) 

A kollekciók kitalálásánál fontos szempont, hogy legyen egy elegáns és egy bohókás vonal, illetve, hogy a teafogyasztók ugyanúgy megtalálják a kedvenceiket, mint azok, akik csak ajándékba szeretnének adni egy szép csomagot. A teaház polcain több mint 100 FÉLE LUIS tea várja egyébként az érdeklődőket, amiket az évszakoknak megfelelően újítunk meg, hogy mindig friss, üde színeket és ízeket vonultassunk fel. A teák alapanyagait pedig a világ leghíresebb teatermelő vidékeiről, Dél-Indiából és Kínából, Nepálból, Ceylonból, Kenyából vagy éppen Szumátráról szerezzük be. "

img_6259.JPG

img_6257.JPG

img_6239.JPG

Igazi különlegességek 

" Szeretek ötletelni, új dolgokat kitalálni, ezért a teák mellé lehet például igazi különlegességként ízesített cukrokat is kapni ( pl: vanília krémes, gyömbéres, narancsos ), amik plusz élményt adnak a fogyasztójának, de a kávé és a csokoládé szerelmesei is nagyon sok finomságot találnak nálunk. Több mint 20 féle szemes kávéból választhatnak, legyen az hagyományos Arrabica kávé vagy mennyei narancsos-csokis, chilis, fahéjas-szilvás és törökmézes. A prémium csokoládé drazsék között pedig van például étcsokis, tejcsokis, áfonyás, banános, tiramisus, ribizlis, chilis...stb, ezek kimérve, vagy díszcsomagolásban is kaphatóak. "

1_5.jpg

img_6282.JPG

img_6278.JPG

Muszáj megkóstolni 

" A teaházat 2014 októberében nyitottuk meg, ahol személyesen is meg lehet kóstolni, szagolni és tapasztalni azt az érzést, amit a LUIS varázsa kínál. A már említett dolgokon kívül még teaszörppel, szendvicsekkel és süteményekkel is várjuk a vendégeket. " 

Ahogy a beszélgetés alatt megismertem Luist, tényleg mindig készül valamivel, úgyhogy érdemes ellátogatni hozzá a Hollán Ernő utca 14. szám alá. A karácsonyi kollekciókra pedig már nagyon kíváncsi vagyok, november elejétől debütál, érdemes követni a facebook oldalukat. 

Webshop: www.luis.hu

img_6235.JPG

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása