PandArte

Az idei első szabadtéri WAMP

2011. április 17. - PandArte

Izgatottan vártam április 17-ét, mert már jó előre elterveztem, hogy kilátogatok életem első, szabadtéri WAMP-jára.

Annyira jó hangulata van ennek a művészi piacnak, hogy teljesen fel tud tölteni energiákkal. Nagyon ötletes tervezők árulják saját portékáikat a forgatagban, és ezúttal még az sem zavart, hogy tömeg van, és egyes helyeken jó pár perces várakozás is. Szimpatikusak voltak az emberek is, akik nézelődtek, sokuk kicsit elvont, de pont ez tetszett. Az egészben a bónusz a napsütés volt, így az Erzsébet teret teljesen birtokukba vették az emberek, alig maradt szabadon egy talpalatnyi fű. A fényképező gépemet is elvittem magammal, hogy már most megmutathassam pár olyan művész alkotását, akikről a későbbiekben biztosan lesz még szó, csak már részletesebben. A képek láttán remélem kedvet kaptok ti is a következő WAMP-ra.

Persze én sem tudtam ellenállni pár dolognak, muszáj volt egy kis szütyőt, és pár ékszert vennem



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása