PandArte

Last minute: Irány a tenger!

2011. augusztus 26. - PandArte

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én azon kaptam magam, hogy egyre több tengerész stílusú kiegészítő van a szobámban. A szerelem akkor kezdődött, amikor pár éve Hollandiában töltöttem egy hetet az egyik ismerősünk jóvoltából, így bepillantást nyerhettem az ottani lakások hangulatába, és az üzletek kínálatába is. Nézzétek csak meg, hogy mit láttam, amikor kinéztem az ablakon…hát csoda, hogy a hatalmába kerített a tengerész stílus?!

 Holland kilátás Holland enteriőr üzlet

“ Ez a stílus az egyéb - 5-10 évente újraéledő - divatirányzatokkal ellentétben képes minden évben hódítani. Az első nyári napsugarakkal együtt érkezik, végigkíséri a nyaralásokat, magával hozza a tengerparti hangulatot, markáns stílusjegyei az öltözködésben és a lakberendezésben is megjelennek. Népszerűségét éppen a legmelegebb évszakhoz kapcsolódó asszociációknak köszönheti: vízpart, hullámok, tenger, hajók, hajólapát, kötél, vasmacska, matrózok...” – mondta az egyik szakértő ismerősöm, Varga Judit, aki amellett, hogy lakberendező és dekoratőr, két DIY blogot is vezet. Volt idő, amikor nem kedveltem a fehér színt, ami ennek a trendnek az alapja, de aztán látva, hogy mennyire harmonikus tud lenni minden anyaggal, például a fával, fémmel, náddal, és hogy mennyire vissza tudja csempészni a nyaralások hangulatát a lakásba, hamar megszerettem. Kukkantsátok meg, hogy eddig miket sikerült begyűjtenem:

 tenger1

Lehet, hogy így nyár végén, egy kicsit későn írok erről az irányzatról, de két szempontból mégsem bánom! Az egyik, hogy a hidegebb, esős, őszi napokon jó érzés egy olyan otthonba megérkezni, amiben ilyen apróságokkal megidézheted a tengerpart  hangulatát, másrészt pedig, ebben az időszakban egyre több üzletben vannak leárazások ezekből a kiegészítőkből. Én most egy magyar, és egy német lakberendezési bolt online kínálatából csemegéztem nektek:

1. Boróka Otthonbolt
 1045-1406-thickbox 1068-1430-thickbox
  1073-1437-thickbox 1094-1525-thickbox

A legnagyobb kedvencem itt az akasztó, ami engem egy tengerparti kabinra emlékezett. Érdemes egyébként személyesen benéznetek ebbe az üzletbe akkor is, ha éppen nem ez a vonulat áll hozzátok a legközelebb, mert másfajta dekorációkkal is várnak titeket. A termékek listája pedig nagyon hosszú, úgyhogy ha szeretnétek feldobni a szobátokat, lakásotokat, szerintem itt jó helyen vagytok.

2. Butlers
 53602.w350h350 2196.w350h350
  53162.w350h350 723.w350h350

Ezek közül a kedvencem a fényképtartó doboz, de a Butlers mellett egyébként soha nem tudok elmenni anélkül, hogy ne ugranék be körülnézni. Így volt ez pár hete is, amikor felfedeztem, hogy mennyi “tengeri herkentyűt” kínálnak nekünk, a legkülönfélébb verziókban. Huh, nehezen álltam meg, hogy csak egy dolgot vegyek, de sikerült beérnem azzal a csíkos-halas képkerettel, amit feljebb láthattok. Már biztosan rájöttetek, hogy az én szívem csücskei leginkább a dekorációs tárgyak a tengerész, vagy matróz stílusból, de Tőletek oly sok minden más kiegészítőt is kaptam, hogy tágítottam az érdeklődésem határait. Jöjjenek most a kedvenceim:

Akiknek pedig ezúton is köszönöm a közreműködést, azok : Cseresznyéslány ékszerek, GyurMania, Tündér Műhely, Nagy Emese, aki kisfiának készített egy vitorlásos füzetborítót, Fércművek, és citromgizella ( nyissátok meg a fotóalbumot, hogy minden alkotást lássatok ). Remélem tetszenek nektek ezek a felhívások, amikor egyes stílus irányzathoz keresek alkotókat, és legközelebb is lelkesek lesztek.

 Land_Ahoy_by_Mollinda

Ugye, hogy milyen jó lesz visszanézni majd ezt a postot a tél közepén?! Ezek a tárgyak emlékeztetnek minket a szabadságra, a nyár legszebb pillanataira, na és persze a lubickolásra, úgyhogy akinek tetszik, és  teheti szerezzen be most pár  kelléket, hogy elkerülje a téli depresszió tüneteit!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása