PandArte

Boróka, több mint otthonbolt!

2012. május 07. - PandArte

Aki ide betér, egyszerűen otthonosan érzi magát. Gyönyörű berendezés, és hangulatos lakáskiegészítők várják, az pedig garantált, hogy üres kézzel nem lehet távozni! Én most csak egy isteni illatú, paprikás szappant vittem haza, de közben egy jót beszélgettem a tulajjal, Merkl Gabival.

okk (3)

aha (1) okk (4)


Honnan jött az ötlet, hogy szeretnél egy ilyen hangulatú boltot nyitni?

Még a húszas éveim legelején elvégeztem egy 2 éves lakberendezői iskolát, mert nagyon érdekelt a téma. Aztán hosszú évekig dolgoztam az építőiparban. Ablakok, beton és csövek…ettől aztán besokalltam. Egyre inkább rájöttem, hogy jobban érdekel a folyamat azon része, amikor a szerkezetileg már kész lakásból vagy házból otthon lesz. Nevezhetjük ezt lakberendezésnek, de valójában a berendezésnél többről is szó lehet, amikor az ember egy életteret alakít ki egy megrendelő vagy a saját családja számára. A folyamat nagyon komplex és lényegesen több van mögötte, mint az, hogy eldöntjük, kék legyen-e a fal vagy zöld.

Végül miért döntöttél a saját vállalkozás mellett?

Rájöttem, hogy a hazai kínálatban csak alapos kutatómunkával lehet színvonalas, de megfizethető árakon dolgozó üzleteket találni. Innen már csak egy lépés, hogy az ember elgondolkodik azon, miért ne lehetne egy ilyen bolt a miénk?

okk (2)

ok1

okk (5)

A 2 évvel ezelőtti boltnyitás előzményeként volt egy füzetem, amibe éveken keresztül kitartóan gyűjtögettem a leendő beszerzési forrásokat, termékcsoportokat, külföldi és hazai gyártókat, márkaneveket, és mindent, amiről úgy gondoltam, később a hasznomra lehetnek.

Azóta persze sok minden változott, hiszen hiába az én álmom volt ez a bolt, a tényleges kínálatot nem elsősorban az én ízlésemnek kell meghatároznia, hanem a vásárlói igényeknek. Ezekhez az igényekhez igyekszünk rugalmasan alkalmazkodni, a minőség, az árak és a „stílusban maradás” figyelembevételével.

Milyen stílusról beszélünk tulajdonképpen?

Amikor elkészült a webáruházunk, elkezdtük használni a romantikus lakberendezés szókapcsolatot. Ez azóta sajnos sokan másoknak is megtetszett és szintén elkezdték használni, így talán ideje lenne valami még kifejezőbbet találni arra, hogy mi is a Boróka Otthonbolt. Vannak még ilyen szavak, hogy country, rusztikus vagy vidéki stílus… Amit mi képviselni szeretnénk, sokkal több ennél. Megtanítani az embereket szépen élni. Mit jelent ez? A hagyományok és a (régi) tárgyak tiszteletét, igényt a rendezett, esztétikus környezetre, otthonra és a kreatív gondolkodás elsajátítását, melynek segítségével a kevésből is ki tudjuk hozni a lehető legtöbbet.

aha (6)

aha (5) ok3

Miket lehet kapni a boltban?

A boltban holland, dán, belga, olasz, francia és természetesen magyar termékeket lehet kapni. Lakberendezési tárgyakat, bútorokat, lámpákat, ágytakarókat, párnahuzatokat, képkereteket és képeket, órákat, porcelán és kerámia készleteket, üvegtárgyakat, illatos gyertyákat és natúrszappanokat, papír- fa- és fémdobozokat, fotóalbumokat, csomagolópapírokat, képeslapokat, szezonális lakásdekorációs tárgyakat, fiókgombokat és még sok minden mást. Mindent, amitől otthonosabban érezheted magad a lakásodban.

aha (4) ok

ok2

Nemrég költöztetek az új helyetekre, de van egy olyan érzésem, hogy nem nagyon tudsz leállni…

Ez így van:) A jövőben szeretnénk bővíteni a kínálatot további neves márkákkal és magyar kézműves termékekkel, hiszen most már helyünk is van bőven, az eladótér a kétszeresére növekedett az előző helyhez képest.

Ezen kívül hamarosan megnyitja kapuit a Boróka-műhely. Ez a hely lehetőséget, alkalmat és helyszínt teremt majd a kreatív alkotásra, kézműves technikák és készségek elsajátítására, fejlődésre, tanulásra. Nem titkolt szándék, hogy e tevékenységek „mellékhatásaként” egy olyan közösség formálódjon, ahol a résztvevők közös célokkal és érdeklődéssel még hatékonyabban tudnak új dolgokat megismerni, megtanulni és megszeretni.

okk (1)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása