PandArte

Spanyol gasztro kuckó a Madách téren!

2014. január 26. - PandArte

Sűrűn járok a Madách tér környékén, így látom, hogy sorra nyílnak a különböző kis " gasztro kuckók ", amiknek én kimondottan örülök. Azt vettem észre, hogy minél idősebb vagyok, annál fontosabb számomra az ételek és italok kapcsán a minőség...hogy finom legyen a tejeskávé, amivel indítom a napom és a szendvics, vagy süti is, amit elrágcsálok mellé, mert mindig adnak egy plusz pozitív lendületet! Aztán persze az ebédszünetben is találjak kedvemre valót, hétvégén pedig a barátommal, barátnőkkel egy kicsit különlegesebb ízvilágú helyet. Budapest ilyen szempontból tökéletes város, bőven akad lehetőség a kísérletezésre, most például egy spanyol helyet, az Andalgo Delit próbáltam ki:)

PicMonkey Collage_5.jpg

Többször betértem már ebbe a kis delikáteszbe egy elviteles latte-ra, az egyik napon viszont szendvicset is kértem hozzá. Miközben elkészítették nekem a spanyol sajtválogatásokból, rukkolából és szárított paradicsomból álló finomságomat egy kicsit belemélyedtünk a beszélgetésbe az egyik tulajdonos lánnyal, Balogh Anikóval, a hely nem túl régi történetéről...közben azért megjegyzem, hogy a szendvics isteni finom volt, pont ahogy szeretem, ropogós és lágy ízekkel telített.

PicMonkey Collage1_1.jpg

Visszatérve a történethez, Anikó a nővérével együtt nyitotta tavaly karácsony előtt az Andalgo Delit, ahol sok alapanyagot, fűszert, édességet, szószt, olajat...stb. megtalálhattok, ha szerettek a spanyol konyhában otthon is elmélyülni. A bisztró részen ott helyben is kaphattok ízelítőt a friss sajtokból, szalámikból, sonkákból, saláták, tapasok formájában, megspékelve pár deci spanyol borral.

Deli 008.jpg

Deli 021.jpg

unnamed.jpg

A sajtokra a lányok különösen büszkék, mert kizárólag egy kis farmról hozatják őket, Tarragona tartományból! Kecskesajt, juhsajt, paprikás, rozmaringos, borsos kérgű...stb. szerepelnek a palettán. Én a karamellizált kecskesajtot is kipróbáltam már salátaágyon:)

1499534_653875874651736_585803491_n.jpg

Ez tényleg egy olyan hely, ahová jó visszatérni, mert nem csalódok a kiszolgálásban, a minőségben, az ízekben, ráadásul annyira aranyos és lelkes mindenki, hogy azt hiszem én is beleásom magam a spanyol gasztronómiába:)

Elérhetőség: https://www.facebook.com/pages/Andalgo-Deli

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása