PandArte

Felszabadító élmény - Szabadtéri PandArte jóga

2014. július 22. - PandArte

Júniusban a PandArte workshop a jógázásról szólt. Én tavaly október óta vagyok ennek a meditatív mozgásformának a lelkes rajongója, ezért arra gondoltam, hogy másokat is elcsábítok, próbálják ki milyen érzés a Margitszigeten a természetben jógázni:) 

Egyedül persze nem tudtam volna létrehozni ezt a jó kis estét! A jógaórát a budapest yoga tanára, Fellegvári Orsi tartotta, akihez én is járok minden héten gyakorolni. A kisfilmben létható színes felsőket pedig Kiss Sarolta, a NON+ márka tervezője hozta a jelentkezőknek. 

Festy barátnőmet is érdekelte a program, de nem csak kipróbálás szinten! A fent látható videót a Festy Channel stábja forgatta, köszönet érte, szerintem nagyon jó lett, sikerült visszaadnia a workshop hangulatát:)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása