PandArte

Egy egész könyvtár a zsebben!

2015. május 17. - PandArte

Gondolom sokan hallottatok már arról, hogy a hagyományos, papíralapú könyv lassan a múlté, helyette jön az e-book. Ez lehet, hogy igaz, de a környezetemben eddig nem nagyon látom a változást. A legtöbben nyomtatott könyveket olvasnak, a digitális szövegeket pedig valamilyen telefonon, számítógépen vagy laptopon futják át.  Én is így voltam ezzel egészen egy héttel ezelőttiig, amikor meglepett a barátnőm egy e-book olvasóval!

picmonkey_collage_56.jpg

Nem vagyok túlságosan oda a digitális kütyükért. Pár napig tartott, mire alaposabban áttanulmányoztam az Alcor Bloom e-book olvasómat... aztán megszerettem benne, hogy milyen pici, könnyű és jó tapintású, kényelmesen simul a kézbe, és elég egyszerű kezelni is!

ebook-reader_1347015824.jpgA neten rengeteg szöveg érhető el elektronikus formában, így kicsit nekiálltam böngészni, mi is az ami ebből engem érdekelhet. Első nekifutásra főleg designnal, utazással és a blogok jövőjével kapcsolatos  szövegeket töltöttem fel, esténként pedig a kislámpa fényénél ezeket kezdtem olvasni. Hogy ne rontsa a szemünket, az e-book olvasók általában nem világítanak, éppen úgy, ahogyan a  hagyományos könyvek, ezek is külső fényforrást igényelnek. 

ebook-reader.jpg

Hatalmas előnye a könyvhöz képest, hogy az e-book olvasóban sok e-könyvet lehet tárolni, és könnyű benne keresni. Ahogy korábban is írtam, pillekönnyű a szerkezet, így az szerintem zseniális, hogy rengeteg könyv cipelése helyett, egy apró olvasóban tartom az összeset. Utazáshoz is remek partner:) Ja, és eddig egyszer, az első használat előtt töltöttem fel, és tíz napja nem merült le ( ellentétben mondjuk a táblagépekkel ).

unnamed_8_10.jpg

unnamed_9_8.jpg

unnamed_10_5.jpg

Szóval engem meggyőzött a dolog, nagyon praktikus lesz például idén a nyaralásra magammal vinni:) Amúgy pedig holnaptól nem fogom kidobálni a könyveimet, mert  azokat is jó néha elővenni, de szerintem azoknak, akik szeretnek olvasni érdemes egy ilyen kütyüt is beszerezniük...nem is vészes az ára sem, pláne ahhoz képest, hogy milyen kényelmes megoldás!

Én ezt a modellt használom!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása