PandArte

Szexi és kényelmes fehérneműk - A legjobb kombináció

2015. szeptember 25. - PandArte

Ahogy idősödök, az életem több területén is egyre fontosabb számomra a szépség, minőség és kényelem harmóniája. Így vagyok ezzel az öltözködés terén is, hiszen nagyon meghatározó tud lenni az, amibe reggel belebújok, az egész napomra hatással van, ha jól, vagy rosszul érzem magam benne.

Nőknél az egyik sarkalatos pont szerintem a fehérnemű kiválasztása, mert az az alapja mindennek! Ezért örültem nagyon, hogy meghívást kaptam a Triumph legújabb kollekciójának a bemutatójára, mert ott személyesen is megtapasztalhattam, hogy milyen az, amikor egy fehérnemű nem csak szép, elegáns és szexi, hanem elképesztően kényelmes és minőségi is:)

picmonkey_collage5.jpg

Különleges eseményen mutatkozott be szerda este a világhírű fehérneműmárka legújabb szériája. A fogadással egybekötött divatbemutatón Liptai Claudia, Tatár Csilla és Ábel Anita, a Triumph közismert nagykövetei mellett, a brand civil képviselőivel is találkozhattunk.

Az este egy káprázatos divatshow-val indult. A Triumph Amourette család tagjai nem csak a csipkéről szóló negatív tévhitet cáfolják meg azzal, hogy hihetetlenül puha és rugalmas az anyaguk, de összehatásukban is lehengerlőek voltak. Az ellenállhatatlan kreációkkal azonban nem ért véget az este, hiszen a Tatár Csilla vezette kerekasztal beszélgetésen fény derült arra, hogy kinél milyen szempont dominál, ha a legintimebb ruhadarabokról van szó.

picmonkey_collage1_5.jpg

picmonkey_collage2_1.jpg

triumph-196.jpg

„ Ha belépek egy Triumph üzletbe, akkor tudom, hogy akkora vagyok, amekkora a méretem – nálam ez nagyon fontos szempont egy márkánál.  Ráadásul rendkívül időtállóak, annak ellenére, hogy rendszeresen mosógépben mosom őket, van 15 évvel ezelőtt vásárolt melltartóm is. Valójában egyik darabra sem tudnék nemet mondani, a body is nagyon izgalmas, a királykék és lilás árnyalatok pedig gyönyörűek. Szeretem, ahogy beleköltöznek a színek a fehérneműkbe ” – vélekedett az új kollekcióról Liptai Claudia.

triumph-19.jpg

„ Ha alsóneműről van szó, akkor én a brazil tangára szavazok, melltartóknál pedig a csipkés modelleket kedvelem, mivel optikailag picit kicsinyít a mellen, ami egy bizonyos méreten és életkoron túl szerintem nem hátrány ” – tette hozzá a színész-műsorvezető, de Ábel Anita is hasonlóan gondolkodik a csipkéről, és azt is elárulta milyen tanácsokkal látja majd el a jövőben lányát.

triumph-42.jpg

„ A body-ba egyből beleszerettem, pedig korábban nem tartottam praktikusnak, de ez az Amourette modell olyan, mintha nem lenne rajtam semmi. Általában én is a csipkéket választom, bár tény, hogy a szilikon-merevítős fazonban egy házat is felépítek anélkül, hogy kényelmetlen lenne. Lucának biztosan egy drágább, de kényelmes darabot választunk majd, ha eljön ennek az ideje, és hagynám, hogy bátran bánjon a színekkel. Szerintem idejétmúlt hozzáállás, hogy a piros túl kihívó ” - mesélte lelkesen Anita.

triumph-32.jpg

Tatár Csillánál a kényelem a legfontosabb, és ha teheti, inkább a jól bevált kedvenceknél marad. „ Én a push-up ellen vagyok, és abszolút a pasztellszínek és a fekete mellett, bugyiból pedig csakis a francia. Mindig a kényelem a döntő, főleg mióta babát várok, ráadásul korábban úsztam, ezáltal a hátam is szélesebb az átlagnál, így különösen figyelnem kell a megfelelő méretezésre ”  

Az este folyamán a népszerű fehérneműmárka civil nagykövetei is bemutatkoztak, akik hónapról hónapra tesztelik az általuk választott darabokat, hogy megosszák a közönséggel tapasztalataikat és közelebb hozzák a márkát a különböző korosztályokhoz. Az újdonságok varázsában persze a személyre szóló mérettanácsadás ( ezt élveztem a legjobban, nagyon hasznos volt ) és az ínycsiklandó falatok sem maradtak el. 

triumph-5.jpg

triumph-6.jpg

triumph-1.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása