PandArte

Kényelmes ruhák Babáknak és Anyukáknak

2016. július 17. - PandArte

picmonkey_collage_80.jpg

A kényelmes és puha ruhák elengedhetetlenek a babák számára, hiszen nagyon érzékeny még a bőrük. Fontos, hogy minél magasabb százalékban tartalmazzanak tiszta pamutot és strapabíróak is legyenek! Persze a design is fontos szerepet játszik a választásban:)

picmonkey_collage1_25.jpg

img_8448-edit.jpg

Én imádom a NON+ magyar márka ruháit, ezért természetes volt, hogy Árminnak is megmutatom majd:) Szerencsére Kiss Sarolta egy ideje már a kisebb és nagyobb gyerekeknek is tervez vagány ruhákat, így nem volt nehéz a választás! A korábbi posztomban egy kapucnis overált láthattatok a kisfiamon, most pedig, leginkább otthonra, egy ülepes nacit és egy pólót adtam rá.

Amibe pedig még egyből beleszerettem, az Ármin első játszószőnyege volt, ami azóta mindenhová elkísér minket:) Ezek két oldalas szőnyegek, amikben van egy puha kis szivacsréteg, a színeit pedig Ti választhatjátok ki! Egyébként pelenkázásra is szuper ötlet.

img_8461-edit.jpg

Ami pedig engem illet, Árminhoz öltöztem:) A naaagyon kényelmes laza szürke nadrágomhoz egy sima fehér trikót választottam! Tökéletes otthoni vagy babakocsival sétálós viselet.

picmonkey_collage2_12.jpgimg_8494-edit.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása