PandArte

Szuper volt a 2016-os Cosmopolitan Blogger Day!

2016. október 17. - PandArte

Hatalmas sikerrel zajlott le a harmadik Cosmopolitan Blogger Day október 16-án, vasárnap! Igazából ez az egyetlen olyan szakmai konferencia itthon, ahol rengeteg friss információhoz juthatnak azok, akik már blogolnak, vlogolnak, vagy szeretnének éppen belevágni! Élménybeszámolok ebben a posztban, mert idén részt vehettem a műsorvezetésben is:)

unnamed_29.jpg

Szelfi a színpadról, bloggerina társaimmal, akikkel tavaly nyertesek voltunk,
Sabján Johannával, a Cosmopolitan főszerkesztőjével és Steiner Kristóffal, aki a műsort vezette

unnamed_8_5.jpg

unnamed_10_3.jpg

img_5359.JPG

Amikor reggel nyolcra megérkeztem a Telekom székházba, és láttam, hogy milyen sok üres szék várja már, hogy lehuppanjon rá az érdeklődő jegyvásárló, akkor azért elkezdtem izgulni, milyen is lesz 450 ember előtt majd beszélni és beszélgetni. Viszont amint felléptünk tíz órakor a színpadra és köszöntöttük a vendégeket, már nagyon jól éreztem magam, és valahogy természetesen ment minden...persze ez annak is köszönhető, hogy én is ebben a közegben mozgok, ezek a témák engem is nagyon érdekelnek.

Tavaly én nyertem a legdizájnosabb blog kategóriát, Kovács Dorottya (Chloe From The Woods) lett a legjobb feltörekvő blogger, Nagy Vivien (Fifty Pairs Of Shoes) pedig a legjobb divatblogger. Így hárman mi is szerepet kaptunk a műsorvezetésben, a díjátadóban és a kerekasztal beszélgetésekben:)

mg_1003-1.jpg

unnamed_9_2.jpg

Egész nap, este hétig tartottak a különböző izgalmas előadások, hiteles szakemberekkel, és ismert emberekkel például arról, hogyan legyünk sikeres vloggerek, hogyan tűnjön ki a blogunk a prezi használatával, hogyan készül a tökéletes ételfotó, mi érdekli a Z generációt valójában, mi kell egy sikeres webshophoz, hogyan keressünk pénzt a blogolással... és még sorolhatnám:)

unnamed_2_5.jpg

unnamed_3_5.jpg

unnamed_6_5.jpg

Én Fluorral beszélgettem arról, hogyan maradjunk hitelesek úgy, hogy közben együttműködünk különböző szponzorokkal. Régóta ismerem Tomit, így nagyon jó hangulatban telt a beszélgetés, és hát volt is miről mesélnie, hiszen az évek alatt már rengeteg megkeresése volt! Mindig nagyon ügyesen használta ki ezeket a szponzorációs együttműködéseket, sosem vállalt el olyan dolgot, ami rombolta volna az imidzsét...na, azt tudhattuk meg tőle, ezt hogyan kell csinálni:)

unnamed_7_6.jpg

mg_1491-1.jpg

Fluorral beszélgettem

A konferencia egyik legizgalmasabb momentuma persze az volt, amikor kiderült, kik az idei díjazottak, a 250 beérkezett pályázatból! A szakmai zsűri minden kategóriában kiválasztotta az öt legtehetségesebb bloggert/vloggert, akikre október 4-ig szavazni lehetett a Cosmo.hu-n. A legtöbb szavazatot kapott blogger pedig elnyerte a közönség kedvencének járó díjat, ami így a hatodik kategóriának számított a versenyen.

Az öt tagból álló szakmai zsűriben Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője mellett Heal Edina, a Google Magyarország vezetője, Faix Csaba, a Prezi kommunikációs vezetője, Majoros Evelin, a L’Oréal média és digitális igazgatója, és Takács Nóra szépségszakértő, műsorvezető kapott helyet. Ők döntöttek arról egy nagyon részletes szempontrendszer alapján, kik kapják a kategóriánkénti 5 legjobb blogger és vlogger közül a csodás díjakat, amiket Darabos Anita iparművész készített.

mg_1316-1.jpg

A nyertesek!

Az Év Felfedezettjének a Colorcam Magazine-t, Az Év Divatbloggerének az iEmma bloggerét, Istvánffy Emmát és Az Év Beauty Bloggerének az Oh My Brush szerzőjét, Gyuricska Viktóriát választották. Az Év Vloggerének járó díjat Kőnig Anna, a FollowAnna vloggere vehette át, Az Év Bloggerének Nagy Vivient, a Fifty pairs of Shoes szerzőjét választották, A Közönség kedvence pedig Papp Inez Hilda lett. 

cosmopolitan-bloggr-day-cosmopolitan-2.jpg

cosmopolitan-blogger-day-cosmopolitan-7_1.jpg

Én Vivinek adhattam át az Év Bloggere díjat:)

Nagyon jól éreztem magam egész nap, sok új emberrel ismerkedtem meg, és persze új információkat is kaptam...már most azon gondolkodok, hogyan fejlesszem magam és milyen újdonságokkal lepjelek meg Titeket a jövőben:) 

blogger-day-cosmopolitan-930x465.jpg

14721713_1203950346344092_6467728699261512833_n.jpg

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása