PandArte

Gyerekbarát étterem, kávéház és cukrászat egyben!

2017. február 14. - PandArte

Az Émile gyönyörű kerti hangulatát mindig megcsodáltam, amikor épp a második kerületben jártam arrafelé, nemrég pedig már belülről is megismerhettem, mert egy szuper csajos reggelis napot tartottunk ott! Akkor ért a meglepetés, hogy változtattak az eddigi koncepciójukon, és az alsó szintet abszolút a gyerekeknek rendezték be, ami nekünk anyukáknak elég jó hír:)

Pláne ha tavasszal a kert is megnyit, akkor aztán van terük rohangálni a gyerkőcöknek, miközben mi reggelizhetünk, ebédelhetünk, vagy vacsorázhatunk egy finomat, barátokkal, vagy a családdal! Vasárnap délutánonként pedig még óvó néni is van, aki vigyáz a kicsikre!

Émile kertje tavasszal...

... és télen

Szóval az Émile egy olyan ház, melyben étterem, kávéház, bár és cukrászat egyaránt várja a vendégeket. Családias, könnyed hely, ahova bármikor érdemes betérni. Az étteremben házias, a magyar konyha tradícióiból merítő ételeket szolgálnak fel fél 12-től késő estig, és különlegesség a teadélután, ahol édes és sós süteményeket, szendvicseket kínálunk egy teaszertartással vagy egy pohár pezsgővel.

Eddig milyen koncepciója volt Émile-nek? Mi változott idén és miért?

" Nagyon sok család látogat el hozzánk nap, mint nap, így első lépésként az alsó szinten egy hangulatos, gyerekszobát alakítottunk ki játékokkal, gyerekkonyhával, könyvekkel, színezőkkel, hogy elegendő hely legyen a gyerekek számára a játékhoz, amikor éppen nem a szüleikkel esznek az étkezőben. Az étterem felköltözött a kávézóba, így még bensőségesebb hangulatban lehet elfogyasztani a reggelit, ebédet és a vacsorát. Ráadásul az ebédet követően már nem lesz többé szünet, egészen déltől késő estig lehet kérni a fogásokból " - mesélte Rizán Angéla marketing menedzser.

" Az ételek is változtak, közérthetőbb, könnyedebb és háziasabb ételekkel várjuk a vendégeket, javarészt a magyar konyhából merítve a recepteket. Konyhánk kreatív vezetője Tóth Ágnes konyhafőnök, aki már több mint 16 éve a Gerbeaud ételeit is megalkotja. A sütemények továbbra is László Tamás cukrászvezető műhelyéből kerülnek ki, mindig újat mutatva a vendégeknek.

Fontos megemlíteni Vas megyei saját farmunkat, amit magunk között Gerbeaud farmnak hívunk. A kakas, csirke és tojás is innen fog érkezni a jövőben és Émile kertjében nevelt zöldfűszereket használunk. A többi alapanyagunk beszállítóival is szoros, emberi kapcsolatban vagyunk és büszkén mutatjuk be őket, akár a gyerekszobában kiakasztott fotókon. "

Mi most a reggelit próbáltuk ki, folytatva a jó szokásunkat Szabó Jucussal - 5 Hozzávaló blog írója.  Kamocsay-Beh Mariannal - Bazsalikomos Kert, Szauer Judittal - Gasztro PR, és Vass Nórával - Appleheart Photography, de most Császár Zita - Personalshopper Zipy is csatlakozott hozzánk:)

Kipróbáltuk a méltán népszerű, extra könnyed EGGS BENEDICT -et (buggyantott tojás parajjal, mangalica sonkával, hollandi mártással házi pirított brioche-on) a BÁZEL REGGELI-t (házi granola (aszalt és friss gyümölcsök, puffasztott magvak, olajos magvak, méz), kókusztejes joghurt) és minden finomságot, amit csak belénk fért:) Nagyon jól és önfeledten éreztük magunkat, alig várjuk, hogy ismét visszamenjünk, és mivel többségünknek már gyereke is van, őket is vinni fogjuk legközelebb!

Émile weboldala
Émile Facebook oldala

A szuper fotókat Vass Nóra készítette: appleheartphoto.com
Kivéve nyári képek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.