PandArte

Kedvenc fényképeink fatáblán - Különleges élmény!

2017. szeptember 11. - PandArte

Nagy élménymegörökítő vagyok, szeretem ha az emlékezetes pillanatokkal az otthonunkban újra és újra találkozom:) Lassan egy éve költöztünk az első igazi családi fészkünkbe, de a falakra egészen mostanáig nem sikerült olyan képkeretet és esztétikai megoldást találnom, ami igazán tetszene. Viszont most már nagyon elégedett vagyok, mert felekerültek a gyönyörű, fára nyomtatott fotóink:)
picmonkey_collage_158.jpg

Hosszas keresgélés után találtam rá erre a különleges módszerre! A CEWE különböző fotós szolgáltatásait már ismertem, de ez teljesen új. Azonnal megtetszett a naturális hatása, hogy ilyen természetes alapanyagra nyomtatják a kedvenc fotóinkat.

Amint megszerkesztettem a fotókat a programban és elküldtem a megrendelést, alig vártam, hogy lássam a végeredményt! Amikor kinyitottam a dobozt, nagyon megörültem, mert még szebb volt az egész, mint amire számítottam. Gyönyörű élénk színek, semmi pixelesség, hangulatában pedig olyan nagyon kedves, melegséget sugárzó:)

picmonkey_collage_156.jpg

Mutatom hogyan készült

Mint a legtöbb fotós szolgáltatásnál, itt is van egy szerkesztő program, amit könnyű kezelni, teljesen egyértelmű rajta minden. A legnehezebb a képek és a sablonok kiválasztása, vagyis az, mit és hogyan szeretnénk majd látni. Rengeteg lehetőség van egyébként! A fatáblák méretei is változóak. A kínált kilenc különböző méret közül a 80 x 80 cm-es méret a legimpozánsabb, a 20 x 20 cm-es méret pedig a legkisebb felületet.

nevtelen_11.png

okkk.png

ok.png


Én négy darab 40X40- es fatáblát és egy 80X80 -as méretet választottam, amiket aztán szépen elosztottam a lakásban. Az egyik az új kis blogger sarkomba került, a türkiz fotelem fölé...ide azért még tervezek pár kiegészítőt:) Nagyon szeretem ezt a képet magamról, igazán energikus, ezért is választottam erre a helyszínre. 

A végeredmény

 

fullsizerender_14.jpg

img_2328.JPG

A másik három kisebb méretű kép a hálószobánk falát díszíti. Pont akkora itt a falfelület, hogy szépen elfért egymás mellett mind. Ezek a pillanatok is mind nagyon kedvesek a számomra:) Nekem kifejezetten tetszik egyébként, hogy kicsit olyan 3D hatása van, nem simul a falra a kép.

img_2333.JPG

img_2332.JPG

A legnagyobb és legnehezebb fakép pedig a lépcsőfordulónkba! Amikor megérkezett ez a csomag még nem tudtam pontosan hol lesz a helye, elképesztő nagynak tűnt, de itt a fordulóban nagyon magas a falfelületünk, így ide tökéletes! Én ennél a képnél ezt a 4 darabos montázst választottam, de éredemes a többi lehetőséget is végigpróbálni!

img_2329.JPG

img_2331.JPG

Fontos info még, hogyan és mivel lehet felszerelni. A táblák elemekből állnak, ami egyébként szerintem még rusztikusabbá teszi a hatást, ezeket az elemeket hátsó gerendák tökéletesen és stabilan rögzítik. A csomagban érkezik velük akasztó is, ezt használtuk mi is, csak egyel nagyobb csavarokkal, biztos, ami biztos!
picmonkey_collage_157.jpgSzóval most nagyon boldog vagyok, olyan kis otthonos lett tőle a lakásunk:) Amúgy szerintem ajándékötletnek is nagyon szuper ez a lehetőség! Élményeket ajándékozni mindig jó, de így legalább még különlegesebb is lesz. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása