PandArte

Látványos ünnepi dekoráció egyszerűen!

2017. november 19. - PandArte

Ezzel a poszttal hiavatlosan is elindítom a Karácsonyi hangulatot a blogomon:) Egy nagyon látványos és stílusos dekoráció elkészítését mutatom most be nektek, amit egyébként nagyon könnyű megcsinálni! Szerintem ajándéknak is szuper ötlet! Én elhatároztam, hogy idén maximum egy meglepetést vásárolok, a többit én készítem, ha ezzel ti is hasonlóan vagytok, érdemes ellesni a lépéseket.

disz.jpg

Képzeljétek a PEPCO Home Deco nagykövete lettem, aminek igazán örülök, mert nagyon szeretem a lakáskiegészítőiket,! Igazán szépek, követik a trendeket és nem utolsó sorban, megfizethetőek, így eddig is örömmel vásároltam ott:) Az ünnepi időszakra ha lehet még cukibb dolgokat találtam, mint eddig, úgyhogy érdemes lesz követnetek ezeket a bejegyzéseket!

img_4175.JPG

A mostani dekorációhoz is a PEPCO-ban szereztem be ezeket a látványos díszeket, amik olyanok, mintha egy kis téli világot zártak volna bele a gömbökbe:) Én Ármin miatt pedig kifejezettem örülök, hogy műanyagok, és nem üvegből készültek, idén messze elkerülöm még azokat a díszeket! A gömbökhöz már csak egy képkeretre van szükségetek, meg szalagokra, de lássuk is a lépéseket!

Így készült az ünnepi dekoráció

 

Tulajdonképpen ez egy olyan dísz, amit ajtóra és falra is fel lehet függeszteni, nekem most mégis inkább csak az tetszett, hogy nekitámasztottam a falnak, lent a nappaliban a komódunkon...így legalább szöget sem kellett sehova sem beütni:) 

Első lépésként lemértem a 30X40 cm-es képkeretemhez, hogy milyen hosszúak legyenek a szalagok, amiknek a végén ott lebegnek a gömbök. Nálam ez: 15cm, 22cm és 28cm lett, ezek a szimpla méretek, vagyis ha Ti is így szeretnétek fekötni, akkor dupla ekkora szalag kell. A mérés után egyszerűen csak átfűztem a dísz tetején, és összekötöttem. 

1_lepes.jpg

Ha ez mind a három gömbbel megtörtént, akkor jöhetnek a masnik. Én most ezt a kétfajta szalagot választottam, szerintem nagyon szépen kiegészíti egymást ez a zsákszerű anyag és az elegánsabb, bordó szatén. A képeken látható módon megkötöttem a masnikat, amihez azért Anyukám segítsége is kellett, van mit gyakorolni rajta, persze lehet, hogy másnak ez nagyon könnyen megy:) A két masnit összeragasztottuk ragasztópisztollyal.

2_lepes.jpg

A masnik után először a három gömböt ragasztottam fel, majd a végén, a bal sarokba a masnikat, így a legrövidebb gömb egy kicsit beljebb került a szélsőhöz képest. És ennyi az egész! Mutatós, szép és ajándékozható:)

3_lepes.jpg

A variálási lehetőség pedig végtelen, hiszen a képkeret stílusa is lehet többféle, a színéről nem is beszélve. A gömbök különböző méretűek is lehetnek, de akár figurás karácsonyi díszekkel is el lehet készíteni, vagy keverve a kettőt:) A szalagok színe, mintája és textúrája megint csak ízlés kérdése, úgyhogy mindenkinek el lehet készíteni egyénileg!

img_4194.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása