PandArte

Mintha saját villánk lenne a Balatonon...

2018. július 27. - PandArte

...abszolút ez volt az érzésünk, amikor nemrég eltöltöttünk pár napot Balatonkenesén. Ráadásul mindez a természet közelében, távol a nyári szezon nyüzsijétől, harmonikus környezetben:)

Csányi Kata és párja egy külföldi utazásuk során álmodták meg azt a világot, ahol a korszerű kényelem és a természetben nyugvó harmonia találkozik egymással. Ehhez a legjobb helyszínt Balatonkenesén találták meg, és 2017-ben meg is nyitotta kapuit a Kenese-völgye Villahotel, közel Budapesthez, de távol a város zajától!

Ezekben a villákban nagyon kényelmesen el lehet férni, mi is vittük most magunkkal Anyukámat, hiszen 8 vagy 10 főnek is van hely bőven! A csendes, nyugodt környezet tökéletes helyszín családi, baráti összejövetelekre, romantikus hétvégére, de különböző táboroknak, workshopoknak és csapatépítő tréningeknek is...legközelebb például Baba - mama jógatábort tartanak majd itt:) Kata azt is mesélte, hogy a szülők szeretik náluk ünnepelni a gyerekek szülinapját, de olyan is volt, hogy lány, vagy éppen legénybúcsúra érkeztek a fiatalok!

Nem véletlenül nyújt ilyen sokszínű lehetőséget ez e hely, hiszen a villák mindegyike teljesen új, abszolút jól felszerelt, sőt! még privát jacuzzi és grillező is van minden kertben! Tényleg mindent megtesznek azért, hogy a saját villádnak érezhesd:) Ja, és a házi kedvenceknek sem kell otthon maradniuk, hozhatjátok magatokkal, hiszen a Kenese-völgye Villahotel kutya és cicabarát!

A legjobb az egészben, Katáék vendégszerete mellett, hogy itt nem csak a Balaton miatt érzed a természet energiáit, hanen a dombok, magas löszfalak, fák és kisállatok miatt is. Vannak mókusok, harkályok, sünik, róka, télen őzike, lent a recepciónál a kis tónál pedig békák, halak is. Ármint a tó, a fa játszóház, a homokozó és a függőágy kötötte le a leginkább:)

A part kocsival könnyen megközelíthető, nagyobb gyerekkel gyalog sincs messze, és a strand tele van játékokkal, a fitness parkot még le se fotóztam:) Én egyedül csak egy kis homokos vízpartot hiányoltam, mert nekünk úgy könnyebb Árminnal, de egyébként más strand is közel van, csak úgy, mint a jó kis gasztrohelyek!

Mi oda meg vissza voltunk például a The Rusty Coffe Boxtól Balatonakarattyán, a Kisfaludy sétányon, ahol az egyik legszebb kilátás nyílik a Balatonra a magaspartról. Minden reggel ott ittuk meg a kávénkat és majszoltuk el a kis sütinket ebben a gyönyörű panorámában...életreszóló élmény...és vissza lehet menni a naplementére is, csak mi nem értünk soha vissza:) Ami késik, nem múlik!

Aztán, visszatérve Kenesére, kipróbáltuk a Pörc Bisztrót, ami eléggé húsos hely, de szerencsére van isteni vegaburgerük és grillezett sajttáluk is, ezeket kétszer is beburkoltuk..ja, és a kávé itt is finom!!!

Egyik este kipróbáltuk a Spoon il Mercato éttermet, ami szintén Balatonakarattyán van ( 8 perc Kenesétől ), igazi olasz hely, de nem akármilyen! Olyan, mint egy külön kis olasz város, elképesztő nagy, tele finom olasz kajákkal és egy nagyon menő gyerekjátszófaházzal:)

Volt, hogy ebédelni átruccantunk Siófokra a Mala Gardenbe, ami 15 perc, és nagy vágyam, csak most még nem sikerült, hogy idén nyáron teszteljük az első vegán étteremet a Balatonon, ez a VeganeetaHome Balatonalmádiban. Nagyon kedvező fekvése van Balatonkenesének, mert tényleg maximum 50 perc Budapesttől, ha pedig leértél, sok hely könnyen elérhető onnan.

Közel van a Balatoni bob pálya, kalandpark, játszóház, sok strand, lehet vitorlázni, gyalog - és kerékpártúrázni. A Kenese - völgye Villahotel egész évben nyitva van, érdemes figyelni a Facebook oldalukat, mert mindig kitalálnak valamit a vendégeknek: ősszel például ismét Halloween partival lepik meg a gyerekeket és szülőket, de terveznek különböző főzőtanfolyamokat, vacsora és társasesteket is. Mi nagyon szeretjük szezonon kívül is a Balcsit, úgyhogy biztosan meglátogatjuk még a majdnem saját kis villánkat Kenesén:)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.