PandArte

Elég volt! Új életet kezdek:)

2019. szeptember 04. - PandArte

Lassan egy éve érzem, hogy beszorult valami a lelkembe, és a gondolataimba, ami hol jobban, hol kevésbé feszít, de nem múlik, cserébe blokkol. Arra vár, hogy foglalkozzak vele, vagyis pontosabban magammal! Jó sokáig tudtam halogatni ezt a dolgot, minden mást  önmagam elé soroltam, egészen addig, amíg aztán fizikai tüneteim nem lettek, amiktől persze megijedtem. Aztán jóóó sokára, de végre hangosan kimondtam, hogy ELÉG VOLT!, ITT AZ IDEJE FELÉBREDNI, boldog és felszabadító életet szeretnék élni, ahelyett, hogy szétesek, szorongok, csapongok és elveszek. 
online_meditacio.jpg

Tudom, kívülről biztosan nem ez látszik rajtam, ( egyébként nyilván nem non - stop ez van csak bennem ) de attól még így van, nem akartam én ezt leplezni, vagy titkolni, csak ahhoz is idő kell, hogy végig menj a felismerés útján, hogy valami nem oké. Na, én most értem az egyik út végére, amikor azt éreztem, hogy most már ennek az állapotnak vége, váltok, és most értem a másik út elejére, ami a változás, és változtatás, összességében egy sokkal tudatosabb élet felé.

Az első felismerés egyébként az volt, hogy én vagyok a felelős, azért, ami körülvesz, nem a körülmények voltak előbb, én alakítottam ilyenné azokat...és hogy számomra mi a változás lényege?

Ezekben érzem, hogy változtatni szeretnék:

- felvenni a kapcsolatot a belsőm felettes énemmel
- ápolni ezt a kapcsolatot
- megismerni a negatív érzelmeim, gondolataim miértjét, vagyis rájönni mi a forrásuk, elengedni azokat és a helyükre pozitívakat beépíteni
- teret adni a szeretetnek és kiszorítani a félelmeket ( van egy tök jó mondás, hogy az érzelmek olyanok mint a hullámok, nem lehet szabályozni honnan és mikor érkeznek, de mi döntjük el, melyiken szörfözzünk:)
- több felszabadult pillanatot átélni
- megengedni magamnak, hogy felszabadult legyek
- egy rendszer kialakítása az életemben, beleértve egy heti és napirendet is
-mozogni
- odafigyelni a tápláló ételekre, italokra

( az sem volt két perc, mire az ember ezekre rájön és le is írja! )

Hogyan edzek arra, hogy ezek a változások megtörténjenek? Sajnos nem varázsütés szerűen történnek a dolgok, meg kell érte dolgozni, elkezdeni a legnehezebb, a halogatás nagy mestere vagyok én is:) A jó hír viszont az, hogy amint elkezded, érzeni fogod a hatását, és ez erőt ad majd a folytatáshoz, mert azért nem lesz ez egy rövid út...viszont cserébe sokkal jobban érzed majd magadat a testedben, lelkedben, ami hatással lesz a környezetedre, és azokra az eseményekre, amik veled történnek. Én így szeretnék mostantól élni, és ehhez segítségeket hívtam és segítő társakat találtam, amik és akik bármikor segíthetnek Nektek is!

Amik és akik ezen az úton segítenek!

 

Amiben én már hiszek, de eleinte nem így volt, csak hogy megnyugtassak mindenkit, aki még nem hisze benne, az a meditáció és a jóga. Napi 10-15 perc vezetett meditáció reggel, nagyon sokat segít abban, hogy jól induljon a napom és tiszta gondolatokkal. Ez nekem most abszolút új, és egyébként tök jó hanganyagokat találtam itt, ahol többféle tematika közül lehet választani. Ki is tudjátok próbálni az ingyenes verziókat, érdemes. 

Ami még bevált, hogy amikor úgy érzem, hogy kicsit túltelítődtem a gondolataimmal, egyszerűen kikapcsolok úgy, hogy csak figyelem pár percig a légzésemet. Úgy még egyszerűbb, ha magunkban közben mondjuk is, hogy belégzés, kilégzés. Ez megnyugtat, próbáld ki, ha egyszer túlfeszített állapotba kerülsz:)

b61d427b-488a-4308-9993-4a9ce3537b3a.JPG

Nekem szükségem van tanítókra, akik vezetnek egy úton, és minden nap inspirálnak, az egyikük nagyon adott volt a számomra:) Hajlamos vagyok ellustulni, de így mindig van, aki fejbe kólint és továbblendít, amíg magamtól nem megy!

Salinger Richárd - terapeuta, író és életem párja:)

Sokszor csodának tűnik, amit csinál, pedig nem az!

Nagy szerencsém van, hogy a párom, Salinger Richárd tulajdonképpen már nyolc éve azzal foglalkozik, hogyan tudja az emberek különböző problémáit kezelni, lelki szinten, ami aztán persze kihat a fizikumra is! Nagyon büszke vagyok Rá, mert döbbenetes eredményeket tud elérni, olyan elakadásoknál, tüneteknél is, amik már régóta szenvedést okoz a viselőjének. Sokszor tényleg úgy tűnik csoda, amit csinál, de mindig azt mondja, hogy nincs ebben semmi csoda, a gondolataid betegítenek és gyógyítanak meg, ebben 100% -osan egyet értek vele, hiszen magamon is ezt tapasztalom.

img_1375.JPG

Ami viszont nagyon fontos; ahhoz, hogy valóban hosszú távú sikereket érjünk el nem elég egyszer-egyszer alkalmazni ezt a különleges technikát. A siker érdekében nem árt, ha a gondolatainkat folyamatosan karbantartjuk. Tulajdonképpen legalább valamennyire életformává kell hogy váljon az a fajta gondolkodásmód, amit Ő tanít, hogy sikeresen tudd kezelni az életben felmerülő akadályokat és tényleg SZABAD életet élj! 

Legyen a Tiéd a titkos módszer:)

Ricsi egyébként már több könyvet is írt ebben a témában, az utolsó  " Élet megoldó képlete " címmel jelent meg. De amiért most írok, az igazából a segítő szándék. Ricsi elindít egy átfogó képzést, egy programot, ahol a résztvevőknek átad minden tudást, ami ahhoz kell, hogy megismerd önmagad, a félelmeidet, az erődet, a küldetéstudatodat, a segítőidet, és még megannyi gyakorlati technikát, amivel új lapot és fejezetet indíthatsz az életedben. Ami még fontos, hogy ezeket aztán mindig tudod alkalmazni az életedben, nem csak ott a tanfolyamon! 

gyogyulas.jpg

Ha úgy érzed vannak elakadásaid, problémáid vagy olyan betegséged, amitől szeretnél megszabadulni, valamint kíváncsi és nyitott vagy egy új kezdetre, egy boldogabb, felszabadultabb életre, akkor ismerkedj ezzel a képzéssel itt. Ha bármi kérdésed van, írj nekem nyugodtan, már csak azért is, mert kitaláltunk a PandArte blog olvasóinak egy extra kedvezményt a programmal kapcsolatban:)

Kollár Anna  - Self Love Coach

Csatlakoztam Kollár Anna 14 napos kihívásához, ami minden nap elképesztő energiákat ad nekem ezen az új úton, amit választottam. Idén 5. alkalommal hirdette meg az ország női energiáit megmozgató kihívását. Ez alkalommal a főszerepet a magabiztosság, az önismeret elmélyítése, a félelmeink felismerése és felülírása, valamint a bennünk élő gyönyörű Istennő felszabadítása kapja.

Még Ti is tudtok csatlakozni itt! 

" A belső Istennőd az az Éned, amelyik 100%-osan megéli a pillanatot, élvezi az Életét és dolgozik az álmai megvalósításán. Magabiztos, tisztában van nőiességével és tud nemet mondani. Törődik külső-belső szépségével, egészségével és felelősséget vállal élete alakulásáért. " 

67876699_1392998014181368_7918623854946156544_n.png

Hát itt tartok most én, remélem tudtam egy kicsit segíteni azzal, hogy mindezt kiírtam magamból, hajrá mindenkinek, aki hasonló utakon lépked:) 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása