PandArte

Tuti szendók, édes sütnivalók, ez a Mennivaló!

2013. november 21. - PandArte

Amikor ezt a postot írom ( csütörtök este 22:22 ), épp lelkesen tömök magamba egy kukoricakrémes, zöldséges szendvicset. Ez maradt már csak a mai kis ebédcsomagomból, ami még egy sonkás-tojásos-zöldséges szendvicsből és több zabsütiből állt! Elég nehezen megy így az írás, félkézzel, de azért megpróbálkozok, mert Nektek is muszáj megismernetek a Mennivaló Szendvicsbárt, ahol beszereztem a finomságokat.

fotó 2 (3)_3.JPG

fotó 4 (4).JPG

Az Üllői út 30. szám alatt két lengyel leányzó ( nagyon édes akcentussal ) várja már reggel héttől az éhes pocakokat, hogy megtömje őket különböző friss és egészséges szendvicsekkel és kis sütikkel. Jandzis Gabriella volt az eredeti ötletgazda, aki már évek óta kísérletezett otthon a nemzetközi konyhák receptjeivel, de nem kellett sokat győzködnie barátnőjét, Gazinska Martynát sem, hogy az ételek iránti szeretetüket teljesítsék ki egy ilyen ennivaló helyen.

fotó 1 (5).JPG

fotó 5 (4).JPG

Amikor én ott jártam, Gabi készített nekem egy "kis" kóstolót az épp aznapi, aktuális szendvicsekből, mert a kínálat egy része naponta változik.

Szóval kaptam Petrezselymes Pestos ( feta, petrezselyem, dió, citromlé, fokhagyma, paradicsom ), Krakkói kolbászkrémes ( krakkói száraz kolbász, főtt tojás, mustár, majonéz, zöldhagyma, csemege uborka ), Fetás- Céklás ( feta, sült cékla, friss kakukkfű ), Sonkás - Főtt tojásos ( házi főtt sonka, főtt tojás, friss zöldségek, majonézes mártás ), Áfonyalekváros - Camambertes, és Kéksajtos - Karamellizált körtés falatokat!!!

fotó 3 (5).JPG

fotó 4 (3).JPGAztán ebből a kínálatból kiválasztottam a felső kettőt, amihez még hozzácsaptam egy meggyes - tökmagos muffint, egy homoktövis - sütőtök nektárt, na meg persze a kötelező tejeskávét ( nyugodjatok meg, nem lettem rosszul, ez egy egész napos adag, szépen elosztva ), és nagyon boldog voltam...egész egyszerűen azért, mert FINOM!!!

fotó 2 (4)_1.JPG

fotó 1 (6).JPG

Szóval ha teljesen friss szendvicsekre vágytok, amihez a kenyeret is saját recept alapján, ott helyben sütik ( a többi sütivel együtt ), akkor mindenképp nézzetek be a lányokhoz:) Reggel 7:00 és 16:30 között vannak nyitva, és ami még nagyon pozitív, hogy a pénztárcátokat sem kell nagyon kinyitni, hiszen a a nagy szendvics 400 Ft, a kicsi pedig 340 Ft. A Mennivaló facebook oldalát pedig itt találjátok. Aztán jöhetnek a beszámolók:)

fotó 5 (3).JPG

fotó 3 (6).JPG

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása