PandArte

A legmenőbb design desszertek Budára költöztek!

2014. január 09. - PandArte

A CuppCake blogot már régóta követem és szeretem, sőt, rengeteg pandás sütit köszönhetek Lillának, és Juditnak a desszertek megvalósítóinak...egyébként tőlük tanultam meg az oly divatos cake pop-okat is elkészíteni:) Ami viszont most a lényeg, hogy januártól már a Krisztina körúton is megvásárolhatók a CuppCake blog eddig csak virtuálisan elérhető alkotásai. Megnyílt ugyanis a CuppCake Tortaműhely, ahol megtalálhatók a blogról ismert cupcake-ek, cake popok, macaronok, színes kekszek és design sütemények. Én is ott jártam a megnyitón és volt szerencsém ismét megkóstolni az isteni, omlós, mesteri finomságokat:)

IMG_6551.jpg

fotó 3 (5)_1.JPG

Kádár Lilla, a blog egyik szerzője és a CuppCake Tortaműhely megálmodója egy cukrász csapattal kiegészülve a házias cukrászatot ötvözi a kreativitással, és olyan süteményeket kínál majd, amelyek nem csak finom, minőségi és adalékanyag mentes alapanyagokból készülnek, hanem szépek és ízlésesek is.


fotó 1 (7)_1.JPG

IMG_7052.jpg

fotó 2 (6)_1.JPG

fotó 1 (6)_1.JPG

„A cukrászda nyitás ötletét a sok megrendelés hozta, szerettem volna egy üzemet, ahol hivatalosan is süthetek. Ehelyett azonban lehetőséget kaptam arra, hogy egy teljesen felszerelt cukrászdát nyithassak, így ezen a vonalon indultam el. Vállalkozásom célja, hogy az egyedi torták, édességek iránti igényeket ki tudjuk elégíteni szorosan együttműködve hasonló területen tevékenykedő kreatív partnerekkel.” – mondta Lilla a megnyitón.

IMG_7098.jpg

fotó 4 (5)_1.JPG

fotó 3 (6)_1.JPG

IMG_6544.jpg

Ez a vállalkozást azért is szeretem, mert ismét kiderült, hogy egy blogból meg lehet valósítani az álmainkat!

Mindenkinek ajánlom, hogy intézze úgy, hogy valamiért a Krisztina körút felé kelljen kanyarodnia, és ugorjon be egy finom sütire meg kávéra a CuppCake Tortaműhelybe:)

CuppCake Tortaműhely a Facebookon: https://www.facebook.com/CuppCakeBlogCuppCake

blog: http://cuppcake.blog.hu/

fotó 5 (6).JPG

Februárban Lillával, a CuppCake Tortaműhellyel és a PandArte blogommal egy közös workshoppal készülünk, figyeljétek majd a részleteket, mert biztos vagyok benne, hogy tetszeni fog:)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása