PandArte

Szexi francia fehérneműk egy magyar tervezőtől

2014. március 23. - PandArte

Kifinomult nőiesség és a könnyed játékosság jellemzi az új magyar fehérnemű márkát. A Cocoon Undies minden darabjának izgalmas a vonalvezetése, bájosan vonzóak, de ugyanakkor dögös a színösszeállításuk és komfortos a kialakításuk.

PicMonkey Collage_14.jpg

A táska tervezések és varrások után Miklya Éva ( TasiTasi bags ) a legnagyobb álmát váltotta valóra a fehérneműkkel. 

" Amikor először eszembe jutott, hogy elkezdjem az ötleteimet megvalósítani és komolyan elkezdjek tervezni, két dolog volt fontos számomra, a táskák és a fehérneműk. Azért választottam négy évvel ezelőtt a táskatervezést, mert abban nem éreztem volna nagy kudarcnak, ha nem értem volna el sikereket. Szerencsére azonban elégedett vagyok a TasiTasiBags-szel elértekre és most 4 év tapasztalattal a hátam mögött nyugodtabban tudtam belekezdeni a fehérneműk tervezésébe. A táskatervezést nem marad abba, de most minden időmet és energiámat a fehérneműkbe fektetem. "

3_04_e.jpg

1_08_e.jpg

2_01_e.jpg

" A Cocoon Undies-t  2014 március elején kezdtem el, ez már egy régi elképzelés megvalósulása. A Cocoon magyarul selyemgubót jelent, ami egyben szimbóluma is a brandnek, ami kifejezi a nők folyamatos, izgalmas átalakulásait, változásait. A fehérneműket olyan nagyvárosi nőknek alkottam meg, akik nem szeretik az unalmas ruhadarabokat. Persze a klasszikus formák nem hiányozhatnak, de azokkal is úgy kísérletezek, hogy valami új és érdekesebb jöhessen létre a régi megszokott helyett. "

3_02_e.jpg

2_09_h.jpg

" A tervezést az első kollekciónál többnyire az anyagválaszték befolyásolta és csak pár darabnál volt kész tervem, azokhoz, amikhez megtaláltam a kigondolt anyagot. Ez később változni fog. A kitűzött cél, hogy, ami a tervezőasztalon megálmodott darabhoz bármi áron, de megszerezzem az anyagot. A szabásminta kialakításában és a varrásban nem vagyok egyedül, egy tapasztalt varrónő van a segítségemre. "

kicsi_p.jpg

" Az első kollekciónál kerültem az egyszínű dolgokat. Az alapszíneket mindig legalább egy, de akár több másik színnel együtt használom, ahogy anyagban is jellemzően háromfélét használok egyetlen fehérneműben, ami lehet csipke, tüll, elasztikus pamut vagy különböző mikroszálas anyagok. "

1_07_e.jpg

A jövőben folyamatosan bővül a termékskála: melltartók, trikók, pizsamák, hálóingek valamint kiegészítő termékként neszesszerek is készülnek majd.

Cocoon Undies a facebookon. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása