PandArte

PandArte Blogszülinap - Élménybeszámoló

2015. május 11. - PandArte

Május 8-án tartottam a PandArte blog 4. szülinapját, amire Titeket is elhívtalak:) Elmeséltem nektek a saját történetemet, beszélgettünk a sikeres blogolásról, a facebook oldalakról, és mindenről, ami csak érdekelt benneteket, utána pedig egészséges desszerteket készítettünk a Balambér kávézóban!

img_1527-edit.jpg

Én nagyon izgultam, persze feleslegesen, mert kedvesek, aranyosak és nagyon nyitottak voltatok:) Remélem hasznos tanácsokat kaptatok tőlem, amiket majd a későbbiekben tényleg fel tudtok használni! Az eseményről készítettünk pér hangulatképet is, amiket ezúton is köszönök Arató Viviennek.

k3.jpg

k1.jpg

img_1382.jpg

k2.jpg

k5.jpg

k6.jpg

img_1433.jpg

Az egészséges desszertkészítő workshopról pedig én kattintottam pár képet a telefonommal:) Nagyon köszönöm mindenkinek a részvételt, a helyszínt pedig a Balambér kávézónak, remélem hamarosan újra találkozunk! 

2_4.jpg

unnamed_5_12.jpg

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása