PandArte

Tervezd meg kreatívan a 2016-os évet!

2015. december 17. - PandArte

Álmainkat, terveinket leírni egy papírra, vagy füzetbe mindig hasznos dolog. Igen ám, de én ezeket a bejegyzéseket sajnos elég sűrűn eltüntetem egy olyan helyre, ahonnan aztán soha sem kerül elő! Most találtam egy olyan ötletet, ami sokkal jobban és még esztétikusabban is rendszerezi ötleteinket, hogy el is jussunk a megvalósításukig, ez a : KREATÍV TERVEZŐ. 

picmonkey_collage_44.jpg

Formáld ahogy csak szeretnéd

Ebben a naplóban nekem az tetszik a legjobban, hogy abszolút a személyiségünkhöz tudjuk igazítani. Kiválaszthatjuk a mappa színét, aztán az összes belső papírt és a rengeteg kiegészítőjét is. Szóval kreatívan megtervezheted a kreatív terveződet, hogy aztán megtöltsd a gondolataiddal:) Itt most az én választásomat láthatjátok, ami a Carpe Diem fantázia nevet kapta. 

img_8395.JPG

img_8403.JPG

img_8398.JPG

img_8399.JPG

Válaszd ki a mappát

Egyébként ezek a tervezők ismerősek lehetnek a nagy scrapbook rajongóknak, hiszen annak az alapjaira épül. Bátran játszhatunk minden egyes oldal megtervezésével és kidíszítésével. Az egész úgy működik, hogy kiválasztasz egy mappát, ami ugye meghatározza a külsőt és az alaphangulatot. Ez különböző méretekben kapható...kinek mi fér a táskájába:)

cc7.jpg

799456075549.jpg

88c68d751e00f1bf7a205cea799ace38.jpg

Töltsd meg tartalommal

Aztán jön a következő, egyben szerintem legfontosabb lépés is, a belső! Itt döntöd el, hogy határidőnapló lesz-e, vagy csak sima napló, és ha az előbbi, akkor a hónapokat, heteket és napokat milyen felbontásban szeretnéd viszontlátni.

812247025070.jpg

4be871a05e54c59dcd22bcdad7ae84d3.jpg

Merülj el a dekorelemek világában

Ezek után következik a hab a tortán, vagyis a különböző dekorelemek szelektálása, ami cseppet sem egyszerű feladat, hiszen hatalmas a választék:) Vannak például kategória elválasztó lapok, dekortapaszok, matricák, motivációs idézetek, különböző kapcsok és díszek, könyvjelzők, vidám post it lapok, mágneses lapjelzők, zsebek...és még sorolhatnám! 

cc2.jpg

812247026305.jpg

812247026404.jpg

494683809981fed9a870966dd3b2b95b.jpg

Kreatív tervezők nagy választéka

Én itthon, a scrapbolt.hu webáruházban találtam a legnagyobb választékot ezekből a tervezőkből. Mint kiderült, ez az egyik legrégebb óta működő ( 6 éve ) scrapbook áruház. Nagy előnyük például, hogy az előrendelési szisztémájuk segítségével gyors hozzáférést biztosítanak a legújabb termékekhez, amiket csak külföldön lehet elérni. Ráadásul egyedi kéréseket is gyorsan teljesítenek, így tényleg nem éri meg a macerát és a sokáig tartó lépéseket, hogy kintről szerezzük be a kedvenceinket.

Több kollekció is megtalálható a kínálatukban, érdemes végigböngészni és kiválasztani azokat, amik a legjobban illenek hozzád! Én nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a megoldásra, mert nagyon sok jó ötletem és fontos tervem van a 2016-os évre, amiket szeretnék tényleg megvalósítani. Nektek is ezt kívánom:)

hs3.jpg

hs1.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása