PandArte

Praktikus babatermékek alváshoz és utazáshoz

2016. február 23. - PandArte

Szeretet, törődés, gondoskodás, különlegesség, minőség, praktikum. Ezek jellemzik a Babámnak különböző termékeit, amiknek a tervezésénél elsődleges szempont volt, hogy olyan dolgok készüljenek, amik tényleg megkönnyítik az anyukák és a babák mindennapjait. 

12107732_833988976710537_2128038504244005814_n.jpg

" A márka ötlete nagyon szokásosan indult. Amikor megszületett a kislányom, Mici,szerettem volna praktikus, de egyedi, izgalmas holmikat venni magunknak. Olyat, ami minden elképzelésemmel összhangban volt, nem találtam. Ezért elkezdtem ötletelni, elkészült néhány darab, és addig-addig álmodoztam, tervezgettem, amíg meg nem született a Babámnak " - mesél a kezdetekről Sovány-Jokán Kata

" Ez a vállalkozás számomra a szabadságot, és a felelősséget is jelenti. Én vagyok a főnököm, ha valamit jól csinálok, magamra vagyok büszke, ha elrontok valamit, nincs kit hibáztatnom. Ez olyan felnőtt dolog:) A házasság, a gyerekek- nem sokára kettő- mellett, közben, életem legfontosabb vállalása. "

utazos_pelenkazo_alatetek.jpg

picmonkey_collage1_16.jpg

Pelenkázó alátétek

Milyen termékeket lehet kapni nálad?

Elsősorban utazáshoz és alváshoz kínálok holmikat. Utazáshoz a pelenkázó alátéteket, amik kinézetre olyanok, mint egy neszeszer. A belsejükbe belefér a pelenka, a törlőkendő, és a popsikrém is. Különlegességük, hogy ha kihajtogatod, egy puha, meleg, tiszta felületet kapsz, amin bárhol tisztába teheted a babát.

A másik termék, ami utazáskor nagyon jól jöhet, a cumilánc, aminek az a lényege, hogy az egyik végét a baba cumijához tudod rögzíteni, a másikat pedig a ruhájához, így a cumi nem tud leesni a földre, ami idegen helyen, vagy az utcán nagy segítséget jelent.

cumilancok_designer_pamutbol.jpg

                                                                            Cumiláncok

Alváshoz négyféle termékem van. A kedvencem a kiságyba való rácsvédő. Az a plusz benne, hogy nem egyszerű vetex béléssel készül, hanem 2 cm vastag szivaccsal, így tartósabb, és merevebb, szorosan illeszkedik a kiságyhoz, így a babát forgolódás közben nem nyomja meg az ágyrács, a cumija nem tud kiesni az ágyból, és az izgő-mozgó karok és lábak nem tudnak beszorulni.

Szintén nagyon szeretem a takarókat, amiknek az egyik oldala designer pamut, a másik pedig az úgynevezett minky dot anyag. Ez az a finom, „nyunyó” anyag, amilyenből gyakran plüssállatkák is készülnek. Több felnőtt is kérte már, hogy csak egy kis darabkát adjak nekik belőle az alváshoz:)

12359946_833988970043871_2545606143728224458_n.jpgpicmonkey_collage_56.jpg

Komplett kiságy szett

takarok.jpg

csajos_csikok_takaro.jpg

Takarók

Alváshoz valók még a lepedők. Ezekben az az izgalmas, hogy nem a megszokott színekben, pl. rózsaszín, és krém készültek, hanem olyanokban, amik szuperül illenek a többi termékhez. Így van lazac, menta, orgonalila, és türkiz lepedő is a kínálatban.

Alváshoz és utazáshoz is javaslom a melegíthető lenmagpárnákat. Akinek hasfájós a babája, az tudja, hogy milyen nehéz segíteni rajta, és enyhíteni a fájdalmát. Ezek a kisméretű párnák pedig éppen arra valók, hogy a természetes meleg segítségével enyhítsék a hasi görcsöket, és segítsenek megnyugtatni a szenvedő babát.

melegitheto_lenmagparnak.jpg

kicsi_hazam_melegitheto_lenmagparna.jpg

Lenmagpárnák

Egyedül dolgozol mindezen?

Igen, a Babámnak egyelőre egyszemélyes buli. Otthon dolgozom, amikor a kétéves kicsim alszik, akkor van időm elővenni a dolgokat. A varráson kívül most még mindent én csinálok- a tervezést, az anyagbeszerzést, a szabást is.

Gyermeked mellett hogy van időd és energiád minderre?

Nehezen. De nem görcsölök ezen. A kislányom az első. Ha úgy érzem, vele tudtam eleget együtt lenni, foglalkozni, utána jöhet minden más.

Mire vagy a legbüszkébb a munkád kapcsán?

Arra, hogy elkezdtem. Bele mertem vágni, hiszek magamban, a terveimben, az álmaimban.

www.babamnak.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása